>

KALİTE POLİTİKASI

Etik değerlere* bağlı bir hizmet anlayışı çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına zamanında, güvenilir ve sürekli cevap vererek; müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak,
Mükemmelliğe ulaşmak için, tüm çalışanların katılımı ile yenilikleri süreçlerimize uyarlayarak; sürekli iyileştirme anlayışını şirket kültürümüzün ayrılmaz bir parçası haline getirmek,
Paydaşlarımızla** etkin iletişim teknikleri kullanarak hizmet zincirimizde karşılıklı güvene ve bilgi paylaşımına dayalı ilişkiler kurmak ve geliştirmek,
Marka imajını ve bilinirliğini korumak,
Paydaşlarımızın süreçlerimizde aldıkları rolleri geliştirmek için planlı eğitim faaliyetleri düzenlemek, farkındalık ve bilgi düzeylerini artırarak mesleki ve bireysel gelişmelerini sağlamak,
Çalışanlarımızın memnuniyet ve morallerini yüksek seviyede tutmak,

Faaliyetlerimizi ve hizmetlerimizi gerçekleştirirken Kalite Yönetimi konusunda yasal gereklilikler ve standartlara uymayı taahhüt ederiz.

Etik değerlerimiz: Kanunlara, müşteri ile yapılan anlaşma şartlarına uygun hareket etmek, verilen taahhütleri yerine getirmek.
Paydaşlarımız: Çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, müşterilerimiz, alt işverenler.

COPYRIGHT 2022 | FORTRANS